شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عبدالسلام محمد علي حسين لتبادل الخبرات الثقافية والدينية والعلمية والتعليمية

الرئيسيةالتسجيلالبوابةأحدث الصوردخول
شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد ترحب بجميع السادة الأعضاء والزوار الكرام

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%

dina al alfy
garaa
omnia
okryz
ash4546
Mady
harraki zaki
salah eddine
hassan
ض.ض.ض
mdfd1980
magynour
ام نور الصباح
yasserfares
عبدالناصر 2012
bashar87
احمد
joodicat
الناشر
اروى عماد
kayedabukalaf
abuwoody
malk ouafi
wasef
Abeer Afifi
يونس عبد الله محمد
ahmed ezzat
سالم
abdallh
kasem
masker overdose
mhshata90
xniazi
sami_thallaj
اكس مان
ayman
hamza
ولاء محمود
msamuel
fatima
newwhisper
absso11
rofa_ms
رضا داود
Abdullahss
طه محمد
myasseen
ahmed_whale
أبو الطيب
وسام
titoo
salah
وميض محمد تقي
زمرده
peter nabil
نذيرأحمد
هانى أبو السعود
hazem
mms_80
الهاشمي
egalaxy2
sweetenany
amina
loststart
ashrafsmara
docteurweb
سعيدعمر
hammam26
عماد محجوب
majedmmsk
moutaznatcha
نور المسأ
Admin
77 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sweetenany

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-23, 11:12 pm

السلام عليكم في شركتين كمان ينفع اضيف الشركات اللي لاقيتهم في المنتدي تحت ال id بتاعي ؟

طبعا الشركات دي عملت بحث عنهم ومش في اللسته وممكن تتاكد انت كمان والفائده تعم

وشكرا
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-23, 11:19 pm

ممكن سؤال كمان ان شاء الله يكون اخر سؤال / هل اقدر اعرف ان كان في احد سجل من خلالي و لا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-23, 11:38 pm

hammam26 كتب:
ممكن سؤال كمان ان شاء الله يكون اخر سؤال / هل اقدر اعرف ان كان في احد سجل من خلالي و لا
وليه آخر سؤال انت حساس أوي كدة ليه اسأل براحتك
طبعا ممكن تعرف اللي اشترك عن طريقك اضغط على my account وبعدين اضغط direct reerrals ختشوف كل اللي اشتركو عن طريقك وضغطوا على كام اعلان وكسبت منهم كام
https://adam.forumegypt.net
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-23, 11:45 pm

sweetenany كتب:
السلام عليكم اخي الكريم لقد اشتركت في موضوعك كيف تربح من الانترنت وفعلا دخلت بقالي 3 ايام بس المشكله اني مش عارفه اعرف الناس بالموضوع انا دخلت في كل الشركات ومتبعاها يوميا بس اقدر اخد موضوعك
ده بعد اذنك بشرحك ده واوزعه علي المنتديات وشكرا لك

الموضوع الثاني موضوع العمل من المنزل انا اشتركت ودعيت اصحابي يساعدوني لكنهم سيشتركون فقط دون العمل ده حياثر عليا في حاجه ولا عادي واكون كسبت اني انا حشتغل ارجو الافاده لان انا فعلا محتاجه موضوع العمل من المنزل ده وكنت بدور علي اي حاجه اعملها بس مكنتش عارفه اعمل ايه وجزاك الله عنا كل الخير

مفيش مانع انسخيه ووزعيه بس حطي اللينكات الخاصة بيكي الاول
بالنسبة للموضوع التاني لو اشتركو من غير ما يضغطوا على الاعلانات لمدة 14 يوم لازم تحذفيهم من قائمة الريفيرال عندك لانهم كدة حيوقفولك باقي الريفيرال
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-23, 11:54 pm

sweetenany كتب:
السلام عليكم في شركتين كمان ينفع اضيف الشركات اللي لاقيتهم في المنتدي تحت ال id بتاعي ؟

طبعا الشركات دي عملت بحث عنهم ومش في اللسته وممكن تتاكد انت كمان والفائده تعم

وشكرا
آسف لحذف المشاركة بس انا مش عايز أشتت الأعضاء خصوصا اني لو عايز اضع 100 شركة حيكون امر سهل لكن صدقيني ركزي في عشر شركات مضمونة فقط وحاولي تخللي الباقيين يشتركوا عن طريقك لأن الموضوع بيكون في الاول حماس لكن لو أجهدتي نفسك في شركات كتير حتلاقي نفسك طول النهار مشغولة والفائدة قليلة جدا ولكن الفكرة الحقيقية انك تحاولي تزودي الريفيرال وفي نفس الوقت تكوني مركزة
egalaxy2

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:02 am

السلام عليكم
طبعا الف الف شكر على الموضوع الجميل ده وانا كنت عاوز استفسر على حاجه هوا لما عملت اشتراك ف alertpay الرصيد مش بيزيد ليه
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:18 am

egalaxy2 كتب:
السلام عليكم
طبعا الف الف شكر على الموضوع الجميل ده وانا كنت عاوز استفسر على حاجه هوا لما عملت اشتراك ف alertpay الرصيد مش بيزيد ليه

وعليكم السلام
ازاي حيزيد الرصيد البنك انت بتفتحه عشان تحول عليه أرباحك من الشركات الربحية يعني لما تحقق رصيد وتحوله على البنك يزيد رصيدك ولا انت تقصد حاجة تانية
egalaxy2

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:31 am

لا انا افتكرت بمجرد ما اسجل ف اى شركه واديهم اسم الميل بيتحول اوتوماتيك
طب ازاى احول وهل التحويل مختلف عن كل شركه ولا كلوا واحد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:43 am

egalaxy2 كتب:
لا انا افتكرت بمجرد ما اسجل ف اى شركه واديهم اسم الميل بيتحول اوتوماتيك
طب ازاى احول وهل التحويل مختلف عن كل شركه ولا كلوا واحد
كل شركة ليها حد ادنى للتجويل في شركات تحول لما رصيدك يوصل 1 دولار وشركات تانية 2 دولار وشركات تحول كل شهر لما توصل للحد الادنى بتضغط على كلمة payout أو cash-out على حسب كل شركة وبتكتب الايميل اللي سجلت بيه في البنك وبيتم التحويل
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:48 am

ممكن نعرف يا ادمن كم اول مبلغ كسبته وخدت الفلوس ديه فعليا وكان بعد اد ايه من بدايه شغلك ؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:55 am

loststart كتب:
ممكن نعرف يا ادمن كم اول مبلغ كسبته وخدت الفلوس ديه فعليا وكان بعد اد ايه من بدايه شغلك ؟
السؤال ده اجباري و لا اختياري وهل ممكن استعين بصديق
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 3:56 am

اول مبلغ بس يا ادمن علشان بس نتشجع نكمل دنا خلاص قرب يجيلى احباط من ثالث يوم
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 4:13 am

loststart كتب:
اول مبلغ بس يا ادمن علشان بس نتشجع نكمل دنا خلاص قرب يجيلى احباط من ثالث يوم
اول مبلغ دايما بيكون 2 دولار لأنك بتكون جديد ومستعجل عالربح ونفسك تشوف نتيجة عشان كدة بتسحب دايما الحد الأدنى وهو كان الـ 2 دولار و بعد كدة بتبتدي ترتب نفسك يعني الاول اشترك في حوالي من 10 الى 15 شركة ومكترش عن كدة لأنك لو كترت على كدة انت حتتعب من كتر الانشغال تاني حاجة وهي اهم حاجة انك تحاول تصل بالمشتركين عن طريقك من 50 الى 100 عشان تشوف مكاسب حقيقية تالت حاجة كل حاجة والله بتيجي واحدة واحدة وما دام انت كل يوم بتتقدم عن اليوم اللي قبله يبقى الصبر والصبر مع المجهود الجيد والترتيب حيديلك نتائج متحلمش بيها والله فوق ما تتخيل فشوف انت النهاردة ارباحك تكاد تكون معدومة لكن شوف خلال 3 او اربع شهور حتكون ازاي لو كل يوم بيشترك واحد بس عن طريقك فاعرف انك ماشي صح والى الامام يا صديقي
الهاشمي

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 9:51 am

تسلم حبيبي عبدالسلام على المجهود الجبار

لي ملاحظات:
الأولى بخصوص أكثر من موقع وهي أني عندما اشوف حسابي على 20 مشاهدة ألاقيه 0.020
نعم بهذا الشكل فهل حسابي عشرين سنت وإلا إثنين سنت ... لأنهم بقولوا المشاهدة الواحدة بسنت

والملاحظة الثانية بخصوص موقع onbux.com حيث كلما أحاول اسجل يقول إن الآي بي تبعي مستخدم ومش ممكن أسجل حسابين بنفس الآي بي ...
ياترى أيش المشكلة وكيف الحل

والثالثة أني شفت مواقع بتكون المشاهدة فيها بأجزاء من السنت يعني أقل من سنت ممكن نصف أو عشر السنت ...
فأيش رأيك في هذه المواقع

وتقبل مني خالص تقديري
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 12:39 pm

الهاشمي كتب:
تسلم حبيبي عبدالسلام على المجهود الجبار

لي ملاحظات:
الأولى بخصوص أكثر من موقع وهي أني عندما اشوف حسابي على 20 مشاهدة ألاقيه 0.020
نعم بهذا الشكل فهل حسابي عشرين سنت وإلا إثنين سنت ... لأنهم بقولوا المشاهدة الواحدة بسنت

والملاحظة الثانية بخصوص موقع onbux.com حيث كلما أحاول اسجل يقول إن الآي بي تبعي مستخدم ومش ممكن أسجل حسابين بنفس الآي بي ...
ياترى أيش المشكلة وكيف الحل

والثالثة أني شفت مواقع بتكون المشاهدة فيها بأجزاء من السنت يعني أقل من سنت ممكن نصف أو عشر السنت ...
فأيش رأيك في هذه المواقع

وتقبل مني خالص تقديري
أهلا بك أخي الهاشمي
بخصوص الاولى فهي فعلا 2 سنت فقط فهناك مواقع تعطي جزء من السنت ومواقع نصف سنت واخرى سنت وهكذا والفكرة تكمن فيمن سوف يشتركون عن طريقك فكلما زاد عدد المشتركين كلما زادت أرباحك ولا تعتمد الفكرة على المجهود الفردي وقد شرحت بعض الطرق في الموضوع التي بها تجذب المشتركين عن طريقك
ثانيا معنى الرسالة انك بالفعل مسجل لديهم مسبقا اي ان شخصا آخر استخد الكمبيوتر الخاص بك في عمل حساب عليه ولقد اوضحت هذا سابقا لا تعمل اكثر من حساب على نفس الشركة على الكمبيوتر الخاص بك لأن الشركة تقوم بوقف الحسابين ولا تفتح لأحد من اصدقائك حساب على حاسبك الشخصي على سبيل تعليمه طريقة فتح الحساب لأن الشركة في هذه الحالة تعتبرك من الغشاشين وتوضع في القائمة السوداء لديهم لذا عليك كمحاولة ان تفتح حساب الشركة في أي سيبر خارجي ثم تزاول نشاطك من خلال حاسبك وهذه مجرد فكرة
sweetenany

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 1:31 pm

شكرا لانك رديت عليا بسرعه ومفيش مشكله في حزف الشركات

بس الموضوع التاني انا اقصد علي العمل من المنزل بتاع النماذج بتاع الشركه الهنديه وسؤالي كان
ان لازم يوصل الرصيد 40 دولار وعلشان اجمعهم لازم ناس تشترك علشان الرصيد يوصل المبلغ ده والشركه تبعت لي النماذج اللي حعملها
هل لو اللي اشتركو وما اشتغلوش حياثر عليا؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 1:39 pm

sweetenany كتب:
شكرا لانك رديت عليا بسرعه ومفيش مشكله في حزف الشركات

بس الموضوع التاني انا اقصد علي العمل من المنزل بتاع النماذج بتاع الشركه الهنديه وسؤالي كان
ان لازم يوصل الرصيد 40 دولار وعلشان اجمعهم لازم ناس تشترك علشان الرصيد يوصل المبلغ ده والشركه تبعت لي النماذج اللي حعملها
هل لو اللي اشتركو وما اشتغلوش حياثر عليا؟

الموضوع التاني يخص أحد الأعضاء وسوف أقوم بحذفه أيضا لعدم تشتت الأعضاء خصوصا انه غير مجدي وصاحب الموضوع غير متأكد منه ولم يجربه
mms_80

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 1:51 pm

كلام جميل جدا ومقنع بصراحة وانا حابب ادخل في الموضوع ده
بس ممكن بعد اذن سيادتك تقول الطريقة ازاي واجدة واحدة من اول خالص cheers
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 1:59 pm

mms_80 كتب:
كلام جميل جدا ومقنع بصراحة وانا حابب ادخل في الموضوع ده
بس ممكن بعد اذن سيادتك تقول الطريقة ازاي واجدة واحدة من اول خالص cheers
أهلا بك اخي الكريم
أولا إقرأ الموضوع كويس لأن فيه ملاحظات كتير يجب الاهتمام بها
ثانيا : اشترك في البنك وشرح طريقة التسجيل في البنك بالصور موجودة في المنتدى
ثالثا: ابتدي سجل في الشركات بالضغط على اللينكات الموجودة في الموضوع وسجل في الشركات وأي مشكلة تقابلك أو أي استفسار حرد عليك إن شاء الله في أقل من 24 ساعة بس نصيحة تشوف الأول المشكلة موجودة في التعليقات ولا لأ وإن شاء الله مفيش عواقب حتقابلك
وشكرا
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-24, 9:31 pm

السلام عليكم / يا اخي انا دلوقتي مسجل في جميع الشركات اللي انت بتطرحها من 5 ايام و بشوف كل الاعلانات/ انا قررت ادعو ناس للدخول من خلالي في جميع الشركات ماعدا او شركتين / هل ساستفيد من دخول الاخرين في هذه الشركات / ام اتوقف عن الدعوي ايه راي حضرتك /
انا اقصد الدعوي هنا لجميع الشركات ماعدا اول شركتين
فياريت كلامك يكون بخصوص تلك الشركات لان اول اثنين سوف انتظر ثلاثين يوم
اما الاخرين فهم الذي اود ان اسال عنهم اكمل دعوات لهم ام انتظر خد بالك انا باتكلم عن الشركات ماعدا اول اثنين فياريت الاجابه تكون علي تلك الشركات
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-25, 1:46 am

شكرا على ردك يا ادمن
بس سورى بقى سؤال كمان هو ممكن احول 2 دولار من الشركة لحسابى فى البنك الالكترونى
السؤال هو ينفع اخد ال 2 دولار دول من البنك ؟ بشيك مثلا ولا فى حد ادنى تانى للسحب ؟
الهاشمي

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-25, 2:22 am

أخي عبدالسلام

ياريت تزودنا بأسماء الشركات الموثوقة التي يكون المشاهدة بقيمة سنت أو أكثر وليس اقل
لأني بصراحة أصبت بالإحباط عندما وجدت ان الكثير من الشركات تعطيك نصف سنت أو أقل على المشاهدة

يعني من أجل دولار قد أحتاج بين 200 إلى 1000 مشاهدة ... فعلا أمر محبط للغاية حتى مع وجود الريفيرالز

Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-25, 2:38 am

hammam26 كتب:
السلام عليكم / يا اخي انا دلوقتي مسجل في جميع الشركات اللي انت بتطرحها من 5 ايام و بشوف كل الاعلانات/ انا قررت ادعو ناس للدخول من خلالي في جميع الشركات ماعدا او شركتين / هل ساستفيد من دخول الاخرين في هذه الشركات / ام اتوقف عن الدعوي ايه راي حضرتك /
انا اقصد الدعوي هنا لجميع الشركات ماعدا اول شركتين
فياريت كلامك يكون بخصوص تلك الشركات لان اول اثنين سوف انتظر ثلاثين يوم
اما الاخرين فهم الذي اود ان اسال عنهم اكمل دعوات لهم ام انتظر خد بالك انا باتكلم عن الشركات ماعدا اول اثنين فياريت الاجابه تكون علي تلك الشركات

تمام هو ده المطلوب
خليهم يشتركو عن طريقك في كل الشركات ماعدا شركة نيو بوكس وأون بوكس
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-25, 2:42 am

loststart كتب:
شكرا على ردك يا ادمن
بس سورى بقى سؤال كمان هو ممكن احول 2 دولار من الشركة لحسابى فى البنك الالكترونى
السؤال هو ينفع اخد ال 2 دولار دول من البنك ؟ بشيك مثلا ولا فى حد ادنى تانى للسحب ؟

تقدر تحول الحد اللادنى للربح حتى لو كان دولار واحد للبنك الالكتروني لكن عشان تسحبهم بشيك الحد الأدنى للشيك عشرين دولار
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 3 Empty2011-06-25, 2:49 am

الهاشمي كتب:
أخي عبدالسلام

ياريت تزودنا بأسماء الشركات الموثوقة التي يكون المشاهدة بقيمة سنت أو أكثر وليس اقل
لأني بصراحة أصبت بالإحباط عندما وجدت ان الكثير من الشركات تعطيك نصف سنت أو أقل على المشاهدة

يعني من أجل دولار قد أحتاج بين 200 إلى 1000 مشاهدة ... فعلا أمر محبط للغاية حتى مع وجود الريفيرالز

الأخ الهاشمي
اعرف وتأكد تماما أن الهدف كثرة الريفيرال وليس كثرة الشركات وقد شرحت قبل ذلك كيف يكون لديك 100 ريفيرال في وقت قليل مع العلم أن معظم الشركات الموثوق بها وعلى رأسهم شركة نيو بوكس وأون بوكس يكون الدفع بجزء من السنت أو سنت وعموما سوف أقوم بزيادة الشركات بحيث لا يزيد العدد عن 15 وثق بي وخذ بنصيحتى ركز على زيادة الريفيرالز وليس الشركات

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%
صفحة 3 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الربح من الانترنت حقيقة ومن دون ما تدفع شيئ
» الربح من الانترنت عن طريق الموقع الشهير MPA - mypayingads