شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عبدالسلام محمد علي حسين لتبادل الخبرات الثقافية والدينية والعلمية والتعليمية

الرئيسيةالتسجيلالبوابةأحدث الصوردخول
شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد ترحب بجميع السادة الأعضاء والزوار الكرام

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%

dina al alfy
garaa
omnia
okryz
ash4546
Mady
harraki zaki
salah eddine
hassan
ض.ض.ض
mdfd1980
magynour
ام نور الصباح
yasserfares
عبدالناصر 2012
bashar87
احمد
joodicat
الناشر
اروى عماد
kayedabukalaf
abuwoody
malk ouafi
wasef
Abeer Afifi
يونس عبد الله محمد
ahmed ezzat
سالم
abdallh
kasem
masker overdose
mhshata90
xniazi
sami_thallaj
اكس مان
ayman
hamza
ولاء محمود
msamuel
fatima
newwhisper
absso11
rofa_ms
رضا داود
Abdullahss
طه محمد
myasseen
ahmed_whale
أبو الطيب
وسام
titoo
salah
وميض محمد تقي
زمرده
peter nabil
نذيرأحمد
هانى أبو السعود
hazem
mms_80
الهاشمي
egalaxy2
sweetenany
amina
loststart
ashrafsmara
docteurweb
سعيدعمر
hammam26
عماد محجوب
majedmmsk
moutaznatcha
نور المسأ
Admin
77 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
moutaznatcha
عضو نشيط

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 9:05 am

تحياتي يا اخ عبد السلام
ملاحظتي اليوم على شركة

.ptc25.com

كل ما اضغط على رابط الشركة يعطيني رسالة ان هذا الموقع مبلغ عنه
وما بيفتحش الموقع
ارجو ان تجرب عندك وترد لي خبر عشان لو فعلا الكلام ده صحيح تشيل الشركة دي من القائمة بتاعتك
وجزيل الشكر لك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 9:43 am

moutaznatcha كتب:
تحياتي يا اخ عبد السلام
ملاحظتي اليوم على شركة

.ptc25.com

كل ما اضغط على رابط الشركة يعطيني رسالة ان هذا الموقع مبلغ عنه
وما بيفتحش الموقع
ارجو ان تجرب عندك وترد لي خبر عشان لو فعلا الكلام ده صحيح تشيل الشركة دي من القائمة بتاعتك
وجزيل الشكر لك
في بعض المواقع بتكون في عطلة في السيرفر أو للتعديل ففي الحالة دي بتلاقي الموقع معلق لمدة ساعة مثلا والموقع لسة شغال عندي حاول تاني وبلغني
https://adam.forumegypt.net
يونس عبد الله محمد

يونس عبد الله محمد

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 10:26 am

السلام عليكم
أخي الكريم بعد ماتم التسجيل في الشركات وصرنا يومياً نضغط على الإعلانات قمنا بنشر الرابط لكل شركة
السوال هو كيف أعرف الرصيد المضاف لي من أشخاص قمامو بالتسجيل بتعريفي الخاص (الرابط )
مع العلم لي صديف عرفته بالرابط ويومياً يضغط على الإعلانات ومش عارف الرصيد المضافي لي أين يذهب وهي الشركات المقدمه من طرفكم أعلاه
أرجو الرد مع الشرح
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 12:31 pm

فعلا يا ادمن الواحد بيلاقي صعويه جدا في ادخال الاخرين عن طريقه و اللي بيسجل مش بيكمل علي طول يا ريت تفيدني في هذا الموضوع لانه اصعب ما في الموضوع و الاكثر اهميه في نفس الوقت لانه الريفيرال هو اللي بيعمل معظم الارباح كلما زادوا طبعا
يا ريت المساعده من حضرتك في ذلك الموضوع
انا مسجل في سبع شركات من الموجودين حاليا في المنتدي بالاضافي الي بعض الشركات غير موجوده بالمنتدي فاتمني المساعده في ذلك من حضرتلك
و اتمني اذا وصلت حضرتك الي الحد الاقصي في شركه ما في الريفييرال اضافة احد الاعضاء بدلا من الريفيرال الخاص بك للمساهمه في استفادة الجميع
اتمني الا نثقل عليك في هذا الموضوع
انا مسجل باسم hammam26
و الشركات اللي مسجل بها من المنتدي حاليا هي on bux _neobux _hasbux_buxrider_ eebux bux4 real _clicksia _moneybux hd_bux بالاضافي الي بعض الشركات الاخري غير موجوده بالمنتدي

و شكرا جزيلا علي مجهودك معنا واتمني الا نثقل عليك في ذلك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 12:38 pm

hammam26 كتب:
فعلا يا ادمن الواحد بيلاقي صعويه جدا في ادخال الاخرين عن طريقه و اللي بيسجل مش بيكمل علي طول يا ريت تفيدني في هذا الموضوع لانه اصعب ما في الموضوع و الاكثر اهميه في نفس الوقت لانه الريفيرال هو اللي بيعمل معظم الارباح كلما زادوا طبعا
يا ريت المساعده من حضرتك في ذلك الموضوع
انا مسجل في سبع شركات من الموجودين حاليا في المنتدي بالاضافي الي بعض الشركات غير موجوده بالمنتدي فاتمني المساعده في ذلك من حضرتلك
و اتمني اذا وصلت حضرتك الي الحد الاقصي في شركه ما في الريفييرال اضافة احد الاعضاء بدلا من الريفيرال الخاص بك للمساهمه في استفادة الجميع
اتمني الا نثقل عليك في هذا الموضوع
انا مسجل باسم hammam26
و الشركات اللي مسجل بها من المنتدي حاليا هي on bux _neobux _hasbux_buxrider_ eebux bux4 real _clicksia _moneybux hd_bux بالاضافي الي بعض الشركات الاخري غير موجوده بالمنتدي

و شكرا جزيلا علي مجهودك معنا واتمني الا نثقل عليك في ذلك

تم وضع اسمك في شركة moneybux
وسام
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 3:01 pm

تحياتي للجميع
رجاء ساعدوني في نشر اول ريفيرال خاص بي Smile

ممنوع وضع لينكات لشركات وآسف
شكرا يا عبد السلام بجد انت انسان رائع
وسام
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-20, 3:04 pm

وهادا كمان Very Happy

وده كمان حنشيله خالص وآسف والله ولكن وعد مني إ>ا كسبت منهم والله سوف أضعهم في المنتدى وحكون اول واحد مشترك معاك
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 2:13 am

شكرا يا ادمن على مساعدتك لينا
عندى سؤال لو انا فى يوم ماضغطش على الاعلانات وتانى يوم حد سجل عن طريقى مش هيتحسبلى كليكاته فى اليوم ده بس وبعدين هتتحسب ولا هو نفسه مش هيتحسبلى كريفيلر ؟
moutaznatcha
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 8:02 am

صباح الخير وتحياتي للجميع ولأخونا عبدالسلام محمد
اخي عبدالسلام
نفس لمشكلة واجهتني اليوم كمان لليوم الثالث على التوالي مع شركة ptc25
كل ما احاول افتح الرابط تطلع لي الرسالة دي:

موقع هجوم مُبلغ عنه!
أُبلغ عن أن الموقع www.****.com موقع هجوم و مُنع بناء على تفضيلات الأمن.
تحاول مواقع الهجوم تثبيت برامج تسرق المعلومات الشخصية، أو استخدام حاسوبك للهجوم على الآخرين، أو إيذاء حاسوبك.توزّع بعض مواقع الهجوم البرامج المشبوهة بشكل مقصود، ولكن الكثير منها مخترق دون علم أو إذن أصحابها.
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 4:11 pm

السلام عليكم ايه المقصود ب Payout PIN في التحويل الي البنك وشكرا يادمن و يا ريت ما تنسي موضوع اضافة ريفيرال الاعضاء عند وصولك للحد الاقصي في اي شركه و شكرا جزيلا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 6:20 pm

hammam26 كتب:
السلام عليكم ايه المقصود ب Payout PIN في التحويل الي البنك وشكرا يادمن و يا ريت ما تنسي موضوع اضافة ريفيرال الاعضاء عند وصولك للحد الاقصي في اي شركه و شكرا جزيلا

المقصود بالباي أوت بن كود حماية ليك بمعنى لما تيجي تحول من شركة بتضع الكود ده يعني مينفعش حد يحول غيرك من الشركة حتى لو كان عارف اسم المستخدم والباسوورد
طيب أنا معنديش الكود ده
عادي متكتبش حاجة في الخانه سيبها فاضية
طيب أنا عايز أعمل الكود
فيه جنب الخانة الفاضية للكود كلمة بتضغط عليها لطلب الكود وبتختاره انت زي الباسوورد تمام

وشكرا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 6:23 pm

moutaznatcha كتب:
صباح الخير وتحياتي للجميع ولأخونا عبدالسلام محمد
اخي عبدالسلام
نفس لمشكلة واجهتني اليوم كمان لليوم الثالث على التوالي مع شركة ptc25
كل ما احاول افتح الرابط تطلع لي الرسالة دي:

موقع هجوم مُبلغ عنه!
أُبلغ عن أن الموقع www.****.com موقع هجوم و مُنع بناء على تفضيلات الأمن.
تحاول مواقع الهجوم تثبيت برامج تسرق المعلومات الشخصية، أو استخدام حاسوبك للهجوم على الآخرين، أو إيذاء حاسوبك.توزّع بعض مواقع الهجوم البرامج المشبوهة بشكل مقصود، ولكن الكثير منها مخترق دون علم أو إذن أصحابها.

فوجئت بالموضوع مثلك تماما وعندي نفس الموضوع ولكن متقدرش تحكم إنه موقع هجوم أو لا حتى من الرسالة دي وعموما أنا مستمر مع الموقع لحد ما شوف جديته وإن كان نصاب ولا لأ ولكن سوف أرفعه من المنتدى عشان لو فيه ضرر ميأثرش على الأعضاء وعموما خلال أسبوعين بالكتير سوف يتم تصفية كل الشركات ولم يتم نهائيا وضع أي شركة للتجربة بحيث يكون بالمنتدى الشركات الصادقة والمستمرة فقط حتى ولو كانت شركة واحدة وشكرا

عدل سابقا من قبل Admin في 2011-07-22, 12:46 am عدل 1 مرات
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-21, 9:42 pm

السلام عليكم انا عندي كام شركه وحصلت عليهم من منتديات اخري و من خلال تلك المنتديات تاكدت من مصداقيه تلك الشركات و انا باتعامل معها من فتره و لكن لم للامانه انا لم احول اي مبالغ منها لاني معنديش ريفرالت كفايه تدعمني فلو تحب نشر تلك الشركات في المنتدي حيث اتمني ذلك و اؤكد لك انا تلك الشركه صادقه
فاذا لم تمانع اخبرني و سوف ابعث لك الروابط و شكرا

وعليكم السلام
أولا أنا شاكر ليك احترامك للمنتدى وللأعضاء وعايزك تتأكد إن كل همي تحصيل الشركات الصادقة وعايز كل شركة في المنتدى تعبر عن مصداقية المنتدى لكني حسألك سؤال ماذا لو الشركة طلعت غير صادقة لذلك فأنا شايف ان الأفضل وعشان احترامنا للأعضاء والزوار انك تنتظر لو حتى شهر حتى تتأكد بنفسك من مصداقية الشركة وساعتها والله حكون أول المشتركين تحت اسمك وحتى أنا دلوقتي فيه شركات كتير مشترك فيها بس مش راضي أضعها في المنتدى لحد ما أتأكد الأول
وشكرا على تفهمك لموقفي
أخوك
عبدالسلام محمد
مدير المنتدى
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 12:20 am

شكرا علي كلامك الجميل يا اخ عبد السلام و علي مدي تفاعلك و احترامك للاعضاء
و في حالة تاكدي شخصيا من مصداقيه احدي تلك الشركات ساخبرك بذلك
و لكن بالله عليك في حالة وصولك الي الحد الاقصي في اي شركه فلا تنسي ؟؟؟؟؟؟؟
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 1:58 am

عندى سؤال لو انا فى يوم ماضغطش على الاعلانات وتانى يوم حد سجل عن طريقى مش هيتحسبلى كليكاته فى اليوم ده بس وبعدين هتتحسب ولا هو نفسه مش هيتحسبلى كريفيلر ؟
Abeer Afifi
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 2:17 am

حقيقي شكرا لك أخى عبد السلام أنا مشتركة معك من 23/6 وبحاول اكون فعالة ولك ان تتأكد وبحاول اقرأ جميع التعليقات حتى لا أثقل كاهلك بكثرة الأسئلة والأعادة

لكن اليوم حاولت ان اسجل من جهاز اخر لصديقة على شركة Teabux وبعد انتهاء التسجيل وارسال الرسالة على الميل حبيت اجرب الخروج من الحساب والدخول فلم يستجب بكافة السبل

وللعلم لقد تم من نفس الجهاز الدخول على حسابى ومشاهدة الأعلانات والخروج من حسابى وعند رجوعى المنزل ومحاولة الدخول لاحسابى اعطى رسالة تفيد تعطيل حسابى
فما رايك أخى الكريم؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 7:26 pm

loststart كتب:

ببساطة اللي بيسجل عن طريقك بيتحسب انه اتسجل عن طريقك سواء ضغطت على الاعلانات أو لا ولكن نفترض ان اليوم مثلا السبت انت مضغطش على الاعلانات في الحالة دي الاعلانات اللي حيضغط عليها الريفيرال يوم الاحد مش حتنحسبلك وحيبتدي ينحسبلك من يوم الاتنين لو ضغطت عالاعلانات يوم الاحد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 7:30 pm

Abeer Afifi كتب:
حقيقي شكرا لك أخى عبد السلام أنا مشتركة معك من 23/6 وبحاول اكون فعالة ولك ان تتأكد وبحاول اقرأ جميع التعليقات حتى لا أثقل كاهلك بكثرة الأسئلة والأعادة

لكن اليوم حاولت ان اسجل من جهاز اخر لصديقة على شركة Teabux وبعد انتهاء التسجيل وارسال الرسالة على الميل حبيت اجرب الخروج من الحساب والدخول فلم يستجب بكافة السبل

وللعلم لقد تم من نفس الجهاز الدخول على حسابى ومشاهدة الأعلانات والخروج من حسابى وعند رجوعى المنزل ومحاولة الدخول لاحسابى اعطى رسالة تفيد تعطيل حسابى
فما رايك أخى الكريم؟

كدة حسابك اتوقف لأنك دخلتي من نفس الجهاز على حسابين وفي الحالة دي الشركة تعتبره غش وتقوم بوقف الحسابين وبكدة لو عايزة تشتركي في الشركة لازم تفتحي حساب جديد باسم مختلف
wasef

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-22, 8:35 pm

السلام عليكم ورحمة الله قبل اسبوع قرات موضوعك الهام عن جد موضوع مثير للاهتمام وسجلت في الشركات الي طرحتها وفي البنك صرت مسجل في 15 شركة وكل يوم بشوف اعلانات بس مش عارف كيف انشر اللينك تبعي ولسه محصلتش ولا على اي ريفيرال Crying or Very sad ارجو منك تشرحلي كيف.بشكرك كثييير
وسام
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 8:38 am

صباح الخير
يبدو انه هناك مشكلة في موقع Bux.to بحاول ادخل على الموقع وهادي هي الرسالة يلي مكتوبه

This site is undergoing routine maintenance. Please check back later.

Bux.to Support - our support team is available if you have any urgent issues to resolve.

Bux.to Forum - our community forums is also open and if you want to discuss anything, please feel free to drop by

هادي المشكلة اليها 3 ايام وبجرب ادخل اكتر من مره باوقات مختلفه بس نفس المشكلة
شو الحل ؟؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 9:16 am

إثبات دفع من شركة moneybuxptc على بنك الباي بال
أحلى حاجة في الموقع ده إن التحويل فوري يعني بمجرد التحويل تروح البنك تلاقي الرصيد في حسابك

ودي صورة الإثبات من الموقع نفسه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

والصورة دي من البنك
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مع تمنياتي لكل الأعضاء بالتوفيق

أخوكم
عبدالسلام محمد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 10:06 am

وسام كتب:
صباح الخير
يبدو انه هناك مشكلة في موقع Bux.to بحاول ادخل على الموقع وهادي هي الرسالة يلي مكتوبه

This site is undergoing routine maintenance. Please check back later.

Bux.to Support - our support team is available if you have any urgent issues to resolve.

Bux.to Forum - our community forums is also open and if you want to discuss anything, please feel free to drop by

هادي المشكلة اليها 3 ايام وبجرب ادخل اكتر من مره باوقات مختلفه بس نفس المشكلة
شو الحل ؟؟
صباح النور
المشكلة مش في الموقع المشكلة في حسابك لأن الموقع بيفتح عند الكل وعموما الرسالة معناها إن الدعم الفني متاح لأي مشكلة عاجلة وإن المنتدى الخاص بالشركة مفتوح لمناقشة أي مشكلة
ثانيا احنا بطلنا التعامل مع الشركة دي من زمان ووقفنا التعامل معاها لحد ما نتأكد من مصداقيتها
وسام
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 11:38 am

وموقع Bux4Real في مشكلة كمان
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 12:47 pm

وسام كتب:

وموقع Bux4Real في مشكلة كمان

المشكلة إن الأعضاء مش متابعين شركة بوكس 4 ريال احنا حذفناها من المنتدى من فترة طويلة
يا جماعة لازم تشوفوا الشركات المحذوفة في الموضوع الأصلي
وعموما أنا حصفي كل الشركات على خمس شركات فقط مضمونة وبتدفع
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 11 Empty2011-07-23, 1:08 pm

السلام عليكم انا كنت عاوز اسال بخصوص شركه on bux عندي جميع الريفيرال فيها مفهوش و لا ضغطه واحده / الريفيرال المباشر و المستاجر انا مش عارف ايه السبب مع اني بشوف الاعلانات يوميا و مش معقول يكون كل الريفيرال اللي عندي مش شغال لان مفيش و لا ضغطه واحده من يوم ما بيسجل الريفيرال الي الان
ارجو الرد حيث انني لم احصل علي اي ضغطه من اي ريفيرال نهائي مع ني مستاجر 3 و عندي خمسه مباشرين

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%
صفحة 11 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الربح من الانترنت حقيقة ومن دون ما تدفع شيئ
» الربح من الانترنت عن طريق الموقع الشهير MPA - mypayingads