شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عبدالسلام محمد علي حسين لتبادل الخبرات الثقافية والدينية والعلمية والتعليمية

الرئيسيةالتسجيلالبوابةأحدث الصوردخول
شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد ترحب بجميع السادة الأعضاء والزوار الكرام

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%

dina al alfy
garaa
omnia
okryz
ash4546
Mady
harraki zaki
salah eddine
hassan
ض.ض.ض
mdfd1980
magynour
ام نور الصباح
yasserfares
عبدالناصر 2012
bashar87
احمد
joodicat
الناشر
اروى عماد
kayedabukalaf
abuwoody
malk ouafi
wasef
Abeer Afifi
يونس عبد الله محمد
ahmed ezzat
سالم
abdallh
kasem
masker overdose
mhshata90
xniazi
sami_thallaj
اكس مان
ayman
hamza
ولاء محمود
msamuel
fatima
newwhisper
absso11
rofa_ms
رضا داود
Abdullahss
طه محمد
myasseen
ahmed_whale
أبو الطيب
وسام
titoo
salah
وميض محمد تقي
زمرده
peter nabil
نذيرأحمد
هانى أبو السعود
hazem
mms_80
الهاشمي
egalaxy2
sweetenany
amina
loststart
ashrafsmara
docteurweb
سعيدعمر
hammam26
عماد محجوب
majedmmsk
moutaznatcha
نور المسأ
Admin
77 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 11 ... 18, 19, 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-06, 12:23 pm

Mady كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لقد إنتشرت هذه الطريقة وهي التربح من خلال الشبكة العنكبوتية ولقد كان لي لقائين مع شخصين وكل منهم له طريقتة ولكن هذا الذي جعلني أساهم ولكن لدي سؤال مهم في هذا الموضوع يجب أولآ أن يتم شرح نقطة مهمة جدآ
السؤال : بالطبع كل شخص يقوم بالتسجيل يتم إضافتة إلي إسم حضرتك ولكن كل شخص سوف يسجل بإسمي سوف يكون لحضرتك ربح من خلال تسجيلة فهل إذا وصل عدد المسجلين من خلالي خلال شهر 1000 شخص وتم تسجيلهم بمعدل 30 شخص يوميآ سوف تقوم الشركة بإعطائي أرباح عنهم إلي يوم الدين أم هناك فترة محددة مثل أول تسجيل مثلآ وأكون مطالب إذا توقفت إسبوع أن أبحث عن آخرين وآسف لا تجيبني بأنك تفعل هذا لله فإنه لا يوجد شيء في هذا الزمن لوجه الله خالص كمثلآ أن تقول دع دخولك من خلالي بدل ما تدخل عن طريق واحد ممكن يكون يهودي أرجو تتقبل كلامي ولا تأخذه علي محمل آخر لأن شخص مثلك شرح لي الأمر وعلمت أنه كل شخص يدخل عن طريقي يسجل بإسمك ولكن فيما بعد يكون هو له رقمة الخاص ليتم تسجيل آخرون علية لذلك يتم سحبة من تحت إسمي ليصبح له خليته الخاصة وأرجو تشرح لي ذلك حتي أعي كل الأمور فقد يكون الأمر مختلف عندك فمثلآ لو سجل ألف شخص من طرفي فماذا يكسب كل منا أنا وأنت وهم الألف أرجو شرحها ودامت المحبة والصداقة وفوق كل ذلك الأمانة
شكرآ
أخي الفاضل
أولا أحب أن أوضح أنك لو كنت مهتم وقرأت الموضوع جيدا وقرأت التعليقات لوجدت رد لكل أسألتك ولكنها العجلة منك فلا طاقة لك للقراءة لفهم الموضوع
ثانيا : من قال لك أنه لا يوجد شئ لله .أخطأت وتماديت في الخطأ وغرك الشيطان بأن الخير انقطع ولا وجود لمن يقومون بأعمال الخير لوجه الله . وأنا عندما أقول سجل تحت إسمي حتى لا يستغل اسمك تحت آخرين ممكن أن يكون يهودي أو أي جنسية أخرى أو حتى تباع كريفيرال لهم فالكلام صحيح وما أحب أن تفهمه أن بعض الشركات لها حد معين في الريفيرال بمعنى أن الشركة تحدد الحد الأقصى للريفيرال بعدد معين ممكن أن يكون 15 أو 30 أو 80 وبعضها تترك العدد مفتوح وانا عندما أصل للحد في الشركات أقوم بوضع لينكات لأعضاء أخرى بدون أي مقابل وأريد أن أوضح أيضا مالفائدة التي تعود علي من الرد على الإيميلات والرد على اسألة الأعضاء وأنا في غنى عن اشتراكهم تحت اسمي فلا حاجة لي لريفيرال فأنت إن سجلت تحت اسمي أو لا الأمر واحد
ثالثا: ردا على أسألتك إن سجل تحت اسمك ألف ريفيرال الشركة تعطيك عموله عليهم عن كل ضغطة دون أن تنقص منهم أي شئ ولكن في حالة أنك تضغط على الاعلانات يوميا فإن لم تضغط الاعلانات اليوم فالشركة لن تحسب لك ما سوف يضغطه المسجلين تحت يوم غد أي أن الريفيرال يتوقف بتوقفك ولكنه لا يضيع منك فبمجرد عودتك للضغط يحسب لك ما يضغطون في اليوم التالي وإن ضغطت الاعلانات يوميا يحسب لك الريفيرال يوميا
أما ما يسجل تحت اسمك أنت فأنا لا أستفاد منه أبدا والاستفادة لك وحدك وك>لك ما يسجل تحت اسمهم أنت لا تستفيد منه
https://adam.forumegypt.net
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: موقع incrasebux   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-07, 9:36 am

السلام عليكم
لو سمحت يا ادمن موقع incrasebux مش عارفه اضغط على الاعلانات كل ما اجى اضغط عليه مش بيدينى حاجة بس اسمها slide to unlock عند الاعلان.

شكرا
Mady

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-07, 6:11 pm

أخي العزيز أشكرك علي ردك وسوف يكون هناك إستفسارات بسيطة ولكن بعد أن أكمل قراءة الموضوع بعد أن طبعته وشكرآ جزيلآ
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-07, 7:23 pm

ولاء محمود كتب:
السلام عليكم
لو سمحت يا ادمن موقع incrasebux مش عارفه اضغط على الاعلانات كل ما اجى اضغط عليه مش بيدينى حاجة بس اسمها slide to unlock عند الاعلان.

شكرا
slide to unlock معناها اسحبي السهم للآخر لفتح القفل
وده معناه انك حتقفي على السهم اللي تحت عالشمال في كل اعلان وتسحبيه للآخر لليمين ثم تتركيه سوف يظهر لكي دائرة حمراء اضغطي عليها يظهر لكي الاعلان
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: كيف تربح من الانترنت حقيقى 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-08, 2:08 pm

السلام عليكم

لو سمحت يا ادمن انا عملت منتدى بس لما بدخل على جوجل وابحث حتى لو بأسمه او اللينك بتاعه مبيظهرش

ايه السبب؟

شكرا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-08, 11:19 pm

ولاء محمود كتب:

السلام عليكم

لو سمحت يا ادمن انا عملت منتدى بس لما بدخل على جوجل وابحث حتى لو بأسمه او اللينك بتاعه مبيظهرش

ايه السبب؟

شكرا

مبروك المنتدى
لا تقلقي سوف يظهر ولكن خلال شهر من بداية المنتدى وعشان يظهر بسرعة حاولي تعملي فيه مواضيع كتير
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-08, 11:45 pm

Admin كتب:
ولاء محمود كتب:

السلام عليكم

ايه السبب؟

شكرا

مبروك المنتدى
لا تقلقي سوف يظهر ولكن خلال شهر من بداية المنتدى وعشان يظهر بسرعة حاولي تعملي فيه مواضيع كتير

fعد اذنك يا اخ عبد السلام / هو مش محتاج شهر و لا حاجه هو بس كان يسمي المنتدي باسم مميز او مختلف شويه و يدخل المنتدي كام مره و يحاول يدخل كام واحد عن طريق الرابط و هو هيظهر علي طول في بحث جوجل / ممكن تقولي بعد اذنك المنتدي اسمه ايه
ash4546

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-09, 1:42 pm

السلام عليكم
مشكور اخي الكريم علي معلوماتك القيمه بس فيه سوال عن الريفيرال هل انت اللي بتختار الاسم مثلا كا ابوحسين 1976 يعني هو ده اسمك في اليوزرنيم
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-10, 2:07 pm

ash4546 كتب:
السلام عليكم
مشكور اخي الكريم علي معلوماتك القيمه بس فيه سوال عن الريفيرال هل انت اللي بتختار الاسم مثلا كا ابوحسين 1976 يعني هو ده اسمك في اليوزرنيم

وعليكم السلام
ده الاسم او اليوزرنيم اللي سجلت بيه في الشركة
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: نشر المنتدى   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-11, 10:15 am

السلام عليكم
المنتدى برضه مبيظهرش فى تصفح جوجل هل من طريقة اخرى لنشره فى محرك بحث جوجل
اسم المنتدى
winner.forumegypt.com

مع الشكر
Mady

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-11, 12:03 pm

الرجاء أنا قمت بالإشتراك في أحد المواقع المرسلة من طرفكم وقمت بالإشتراك في Alert pay وأريد معرفة هل المبالغ عند الحصول عليها وتسجيلها داخل الموقع يتم تحويلها مباشرة وتظهر في حسابي في Alertpay وإذا لم تظهر فهل لابد تفعيلها بطريقة معينة أو لابد تتخطي مبلغ معين لتظهر

2- طريقة الدفع المقترح إختيارها حسب خبرتكم وهل هناك فرق من دولة لدولة

3- هل لابد من دخول جميع الإعلانات يوميآ
شكرآ
وآسف لم أستطع قراءة الموضوع كما وعدتك لظروف صحية طارئة وإجراء فحوصات بالمستشفي
يونس عبد الله محمد

يونس عبد الله محمد

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-12, 3:19 pm

okryz

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-12, 4:07 pm

هل يمكن ان تضع لنا لائحة الشركات التي تدفع 0,01 $ على الاقل لان 0,001 مبلغ زهيد جدا حتى مع وجود 100 ريفرل
بارك الله فيك و لك وعليك
okryz

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-12, 5:20 pm

السلام عليكم
انت قلت ان تسعيرة الضغطة هي 0,01 لكن جميع الشركات تدفع 0,001 لماذا؟
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-12, 7:59 pm

اولا السلام عليكم
عاوز اقوللك يا اخ عبد السلام انا انا الحمد لله توصلت الي شركات رائعه و مضمونه مليون الميه و حولت منها اكثر من مره لانها بجد شركات هايله و تستحق الاشتراك فيها و افضل من النيوبكس مليون مره
لو انت حابب ان اضع الشركات هنا اوك

و عاوز اقولك اني حولت منهم اكثر من مره مش مرة واحده بس
في انتظار ردك
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: موقع CLIXSENSE   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-15, 10:58 am

لما حد بيشترك عن طريق شخص اشترك عن طريقى هل باخد عمولة على الاعلانات اللى بيغط عليها فى موقع CLIXSENSE ؟

مع الشكر
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-15, 8:12 pm

ولاء محمود كتب:

لما حد بيشترك عن طريق شخص اشترك عن طريقى هل باخد عمولة على الاعلانات اللى بيغط عليها فى موقع CLIXSENSE ؟

مع الشكر

نعم وده فقط في شركة clixsense
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-15, 8:26 pm

hammam26 كتب:
اولا السلام عليكم
عاوز اقوللك يا اخ عبد السلام انا انا الحمد لله توصلت الي شركات رائعه و مضمونه مليون الميه و حولت منها اكثر من مره لانها بجد شركات هايله و تستحق الاشتراك فيها و افضل من النيوبكس مليون مره

في انتظار ردك

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أنا بالفعل محتاج أغير نيوبكس رغم إنها شركة ممتازة ولكن اللي يهمنا الربح وهي أبطأ شركة في الربح ممكن تبعت لينك الشركات مع صورة من اثبات الدفع وأنا حسجل عن طريقك لكن حنشر اللينك باسمي
وشاكر مجهودك
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-15, 11:00 pm

[quote="Admin"]
hammam26 كتب:
اولا السلام عليكم

في انتظار ردك

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أنا بالفعل محتاج أغير نيوبكس رغم إنها شركة ممتازة ولكن اللي يهمنا الربح وهي أبطأ شركة في الربح ممكن تبعت لينك الشركات مع صورة من اثبات الدفع وأنا حسجل عن طريقك لكن حنشر اللينك باسمي
وشاكر مجهودك

اولا براحتك يا باشا حط اللينك بتاعك براحتك دا شئ اكيد انا يكفيني انك انت هتسجل تحتي
اولا بص انا معاي سركات كتير و الحمد لله كلها بتدفع و موثوق فيها وا ن ساحب منها شخصيا بس انا هاديك كام و احده الاول تقولي ايه رايك

اول شركه

http://www.clicksius.com/?ref=hammam26

و دي شركه ممتازه و الضغطه ب 0.007 و ضغطه الريفرال حسب العضويه طبعا و اجمل حاجه فيها ان الترقيه فيها رخيصه جدا
و للاطلاع علي سحوبات الشركه http://clicksius.com/index.php?view=payment_proof ادخل و هتشوف الناس اللي ساحبه من الشركه و هتلاقيني انا من ضمنهم hammam26 و الشركه دي ممكن تسحب منمها مرتين في اليوم مفيش مشكله

ثانيا الشركات الاخوات و دول نفس الادمن للشركات الاربعه و الحمد لله انا رقيت في شركتيتنمنهم و سحبت منهم اكثر من مرة و حتي الان انا استغرب انك انت يا اخ عبد السلام لاتتعامل مع الااربع شركات دول و ازاي متعرفهمش مع انهم شركات جميله و الكل يعرفهم و زي ما قلت نفس الادمن يملكهم شخص واحد الحد الادني فيهم للسحب 10 دولار بس لورقيت بيكون 2.5 دولار و دول لو معاك ريفيرال كفايه تعملهم في يوم واحد ان شاء الله
و الشركات هما
http://www.tviptc.com/?ref=hammam26
http://www.buxsecure.com/?ref=hammam26
http://www.powerfulbux.com/?ref=hammam26
http://www.infinitybux.com/?ref=hammam26

كلهم نفس الشكل و كل حاجه زي بعض بس انت طبعا متعملش ترقيه غير لما تعمل فيهم ريفرال عشان تستفيد من ضغطاتهم يعني مش هترقي فيهم الا و انت عندك ريفرال و اكيد طبعا انت فاهم الكلام دا انت استاذ طبعا و احنا تلامذتك

و اخيرا
شركه http://www.ref4bux.com/?ref=hammam26

ودي شركه ممتازة و بدون حد ادني للسحب يعني تقدر تسحب اقل من واحد دولار

وبالنسبه لموضوع الاثباتات ان مش عارف ارفع و لا صورة و دي مشكلتي حتي في منتديات الشركات مبعرفش ارفع ولا اثبات
لكن اقسملك بالله يا اخ عبد السلام ان الشركات دي سحبت منها و علسان الحلفان الاربع شركات الاخوة ساحب من اول اتنين بس لانهم دول اللي رقيت فيهم لكن الاتنين التانين لسه مرقيتش فيهم

عموما يا ريت تعلمنا ازاي ارفع الاثبات خصوصا في المنتديات لاني لحد لانهارده معرفش و انا موجود و مستعد ارفع لكل شركه اكثر من اثبات

و علي فكره ان معاي شركات تاني كويسه وبرضوا سحبت منهم الحمد لله لكن دول افضلهم وخصوصا اول شركه لو عندك استعداد مفيش مشكله ومستني ردك في موضوع رفع الاثباتات قولي ازاي و انا هارفعهم وانت عارف بديلي اني انا اللي عرفتك علي nile land _ourbux و اظن ان مخذلتكش فيهم
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: شركة CLIXSENSE   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-16, 1:46 pm

السلام عليكم

امال انا بلاحظ ان مش باخد عمولة عن طريق المستوى التانى من الريفيرال هل من مشكلة؟ وايضا ما زالت مشكلة نشر المنتدى فى محركات البحث موجودة
هل اى حد عنده حل؟ لانى قريت فى الموضوع ده كتير ومفهمتش حاجة.

مع الشكر
احمد
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-16, 1:47 pm

لو سمحت ممكن تقولى احول ازاى من شركة clixsense
omnia

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-18, 3:50 pm

أخى العزيز:

أشكر حضرتك على هذا الموضوع والمجهود الرائع

هل لى أن أطلب من حضرتك أن تقوم بنشر مواقعى إذا كان فى الإستطاعة ، وشكراً على مساعدة حضرتك.

مرفق طيه مواقعى

omnia
المرفقات
كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Attachmentمواقعى.docx
لا تتوفر على صلاحيات كافية لتحميل هذه المرفقات.
(11 Ko) عدد مرات التنزيل 4
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-18, 10:17 pm

ولاء محمود كتب:
السلام عليكم

امال انا بلاحظ ان مش باخد عمولة عن طريق المستوى التانى من الريفيرال هل من مشكلة؟ وايضا ما زالت مشكلة نشر المنتدى فى محركات البحث موجودة
هل اى حد عنده حل؟ لانى قريت فى الموضوع ده كتير ومفهمتش حاجة.

مع الشكر
 ملاحظاتي انه يضاف بعد كل عملية تحويل بمعني انا لو حولت ١٠ دولار وبدآت رصيدي من الصفر بعد آول دولار بحققه بلاحظ الرصيد بيزيد فجأة وآكيد الزياده حسب الريفيرال
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-18, 10:20 pm

احمد كتب:
لو سمحت ممكن تقولى احول ازاى من شركة clixsense

في الصفحة اللي فيها رصيدك حتلاقي جنب الرصيد كلمة كاش آوت اضغط عليها وحول
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 19 Empty2011-10-20, 1:13 am

يعني مردتش علي كلامي يا اخ عبد السلام في موضوع الشركات

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%
صفحة 19 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 11 ... 18, 19, 20  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الربح من الانترنت حقيقة ومن دون ما تدفع شيئ
» الربح من الانترنت عن طريق الموقع الشهير MPA - mypayingads