شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عبدالسلام محمد علي حسين لتبادل الخبرات الثقافية والدينية والعلمية والتعليمية

الرئيسيةالتسجيلالبوابةأحدث الصوردخول
شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد ترحب بجميع السادة الأعضاء والزوار الكرام

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%

dina al alfy
garaa
omnia
okryz
ash4546
Mady
harraki zaki
salah eddine
hassan
ض.ض.ض
mdfd1980
magynour
ام نور الصباح
yasserfares
عبدالناصر 2012
bashar87
احمد
joodicat
الناشر
اروى عماد
kayedabukalaf
abuwoody
malk ouafi
wasef
Abeer Afifi
يونس عبد الله محمد
ahmed ezzat
سالم
abdallh
kasem
masker overdose
mhshata90
xniazi
sami_thallaj
اكس مان
ayman
hamza
ولاء محمود
msamuel
fatima
newwhisper
absso11
rofa_ms
رضا داود
Abdullahss
طه محمد
myasseen
ahmed_whale
أبو الطيب
وسام
titoo
salah
وميض محمد تقي
زمرده
peter nabil
نذيرأحمد
هانى أبو السعود
hazem
mms_80
الهاشمي
egalaxy2
sweetenany
amina
loststart
ashrafsmara
docteurweb
سعيدعمر
hammam26
عماد محجوب
majedmmsk
moutaznatcha
نور المسأ
Admin
77 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 11 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 4:14 pm

docteurweb كتب:
شكرا لك أدمن على المجهود الكبير
والجبار جعله الله خالصا لك في حسابك الحقيقي ومش الدنيوي Very Happy
بس حقيقي أنا عندي فضول أفهم الموضوع أكثر لأنه يهمني كثيرا وخاصة بحاجة إلى تطمين على ان المسألة جادة وليست مجرد استعمال لنا فقد كان لي صديق اشترك مع جوجل وله موقع ومنتدى ووضع روابط إشهارية كثيرة وفي النهاية كان المبلغ المحصل عليه لمدة أزيد كم 4 أشهر لا يتجاوز 6 دولارات !وبالتالي وكأنهم استعملوه فقط لأغراضهم بعد أن اعطاهم هويته وحسابه البنكي وكل المعلومات وفي النهاية المبلغ لا يستحق كل ذلك التعب .فهل من تفسير لذلك ؟! وشكرا لك على المجهود .

الأخ الكريم docteurweb

هذا الموضوع والله حقيقة والأدلة موجودة كثيرة لمثل هذه الشركات على الانترنت ومن المزايا المهمة لهذه الشركات أنك تعلم ماكسبته في نفس اللحظة غير أن الأهم أنك إن أردت الكسب الحقيقي من هذه الشركات لابد أن يكون المشتركين عن طريقك عددهم من 50 إلى 100 وهذه لا تحدث بين يوم وليلة ولكن تشعر كل يوم أن أرباحك في ازدياد ونصيحتي لك ولكل الأعضاء أن لا يتجاوز عدد الشركات التي تشترك فيها من 10 إلى 15 شركة حتى تستطيع متابعتهم ولا تهلك نفسك طول الوقت ثم تحاول بعد ذلك مضاعفة رصيدك عن طريق المشتركين لديك
https://adam.forumegypt.net
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 4:33 pm

السلام عليكم يا اخي الكلام جميل و كويس انا سجلت من ثلاثة ايام و باحاول ادخل ناس كتير عن طريقي لكن فاجاني احد الاشخاص و قال انه كان في الموضوع ده و طلع منه لان الاعلانات دي عن كازينوهات و خمور و قمار و اشياء من هذا القبيل في لوس انجلوس و قال كيف ترضي لنفسك ان تدعم هذه الاماكن و المنتجات
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 5:39 pm

hammam26 كتب:
السلام عليكم يا اخي الكلام جميل و كويس انا سجلت من ثلاثة ايام و باحاول ادخل ناس كتير عن طريقي لكن فاجاني احد الاشخاص و قال انه كان في الموضوع ده و طلع منه لان الاعلانات دي عن كازينوهات و خمور و قمار و اشياء من هذا القبيل في لوس انجلوس و قال كيف ترضي لنفسك ان تدعم هذه الاماكن و المنتجات
أخي الكريم
مع احترامي وتقديري لمن قال لك هذا ولكن ردي الوحيد
وإذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
يعني بالعقل إنت لما بتضغط على الإعلان بتشوفه أدامك وتقدر تعرف ايه المكتوب في الاعلان حتلاقيها كلها عبارة عن أجهزة كهربائية وموبايلات وشركات أخرى دعائية شوف بنفسك وخللي صاحبك ييجي يطلعلك اعلان واحد عن الخمور هو الواحد رغم إنه مصري لكن فزلكة بعض المصريين ساعات بتجيبله الضغط بكرة حتلاقي اللي يقولك التمويل يهودي وغيره يقولك احنا أصلا منعرفش جنسية صاحب المنتدى ايه وربنا يستر على اللي جي
وشكرا أخي وآسف عالإطالة
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 7:33 pm

اسف يا اخي لاني اسال كثيرا و لكن هذا و الله لاني وثقت في كلامك فعلا و انا واخد الموضوع جد الجد بس السؤال انا كده مسجل في الشركات اللي انت طرحتها من ثلاثة ايام / يعني تقدر تقول رصيدي لسه قليل بس انا دعيت ناس انهم يدخولوا من خلال االريفير بتاعي و السؤال هو المفروض يكون معي رصيد معين لكي استفيد من دخولهم هذا و لا ايه رايك حضرتك ارجو من حضرتك تفسير هذه النقطة و فعلا اسف لكتر الاسئلة و شكرا جزيلا
ashrafsmara

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 7:40 pm

thankssssssssssssssssssssss اثناء التسجيل توجد خانة مكتوب عليها Transaction PIN ماذا اكتب فى هذه الخانة
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 8:26 pm

ashrafsmara كتب:
thankssssssssssssssssssssss اثناء التسجيل توجد خانة مكتوب عليها Transaction PIN ماذا اكتب فى هذه الخانة

اكتب فيها أي كود مكون من 4 إلى 8 أرقام وليست حروف وتحفظه كويس
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 8:29 pm

hammam26 كتب:
اسف يا اخي لاني اسال كثيرا و لكن هذا و الله لاني وثقت في كلامك فعلا و انا واخد الموضوع جد الجد بس السؤال انا كده مسجل في الشركات اللي انت طرحتها من ثلاثة ايام / يعني تقدر تقول رصيدي لسه قليل بس انا دعيت ناس انهم يدخولوا من خلال االريفير بتاعي و السؤال هو المفروض يكون معي رصيد معين لكي استفيد من دخولهم هذا و لا ايه رايك حضرتك ارجو من حضرتك تفسير هذه النقطة و فعلا اسف لكتر الاسئلة و شكرا جزيلا

أولا يا أخي اسأل كما تحب ولو عايز تسأل ألف مرة في اليوم مفيش مانع احنا عاملين المنتدى ليه ألا عشان نتشارك ونرد على الاستفسارات ونتعاون
ثانيا مش لازم رصيد معين عشان تستفيد من الريفيرال ولكن بعض الشركات كأول شركتين لا تعطيك الاستفادة من الريفيرال ألا بعد 30 يوم من اشتراكك أما باقي الشركات تستفيد منها من الريفيرال مباشرة أول ما يسجل
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 8:59 pm

شكر يا اخي علي ذوقك / يعني اقدر اقول بالنسبه لاول شركتين انه بعد 30يوم هستفبد من الناس اللي سجلت من خلالي حتي لو كانوا مسجلين من دلوقتي / اقصد انهم يظلوا مسجلين عن طريقي اي يظل التسجيل محجوز عن طريقي
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 10:25 pm

hammam26 كتب:
شكر يا اخي علي ذوقك / يعني اقدر اقول بالنسبه لاول شركتين انه بعد 30يوم هستفبد من الناس اللي سجلت من خلالي حتي لو كانوا مسجلين من دلوقتي / اقصد انهم يظلوا مسجلين عن طريقي اي يظل التسجيل محجوز عن طريقي
لا للأسف متقدرش تاخد ريفيرال ألا بعد 30 يوم وتكون ضغطت اقل حاجة في ال 30 يوم على 100 اعلان بعدها يحسبولك الريفيرال من بعد الـ 30 يوم لكن اللي قبلها لا
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 10:49 pm

يا اخي معذرة مرة اخري اللي انا عاوز افهموا / من خلال كلامك ده/لا اقوم بدعوة احد لكي يدخل من خلالي الان لاني لن استفيد منه حتي بعد الثلاثين يوم / ام اقوم بعمل دعوات لاني سوف استفيد منهم بعد الثلاثين يوم / ارجو ان يكون الشؤال واضح / انا اقصد اللي بيدخلوا من خلالي الان / اي اتوقف عن الدعوة حتي اكمل الثلاثين يوم او حتي احصل علي الريفيرال و شكرا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-22, 11:23 pm

hammam26 كتب:
يا اخي معذرة مرة اخري اللي انا عاوز افهموا / من خلال كلامك ده/لا اقوم بدعوة احد لكي يدخل من خلالي الان لاني لن استفيد منه حتي بعد الثلاثين يوم / ام اقوم بعمل دعوات لاني سوف استفيد منهم بعد الثلاثين يوم / ارجو ان يكون الشؤال واضح / انا اقصد اللي بيدخلوا من خلالي الان / اي اتوقف عن الدعوة حتي اكمل الثلاثين يوم او حتي احصل علي الريفيرال و شكرا

تمام وهي دي أفضل طريقة
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 4:30 am

شكرا يا ادمن على الموضوع الجامد ده
بعد اذنك عايز اسأل سؤال
لو فى واحد دخل عن طريقى هستفيد من مشاهداته للاعلانات
طيب لو حد دخل عن طريق اللى دخل عن طريقى هستفيد منه ولا لا ؟
يعنى هو نظام شجرة ؟ ولا بستفيد من اللى يدخل عن طريقى بس ؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 7:52 am

loststart كتب:
شكرا يا ادمن على الموضوع الجامد ده
بعد اذنك عايز اسأل سؤال
لو فى واحد دخل عن طريقى هستفيد من مشاهداته للاعلانات
طيب لو حد دخل عن طريق اللى دخل عن طريقى هستفيد منه ولا لا ؟
يعنى هو نظام شجرة ؟ ولا بستفيد من اللى يدخل عن طريقى بس ؟

أخي الكريم
أنت تستفيد فقط من اللي بيدخل عن طريق اللينك الخاص بيك وبيختلف من شركة لأخري ففيه شركات تعطيك نصف مكسبه أي أنه لو كسب 1 سنت تكسب نص سنت من الشركة وفيه شركات تعطيك الخمس وشركات تعطيك مثله تماما أما غير كدة فلا يوجد أي استفادة وليست نظام شجرة
عماد محجوب

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 8:20 am

السلام عليكم ورحمة الله:
حتى الان لم اتشرف بردك على انا العضو عماد محجوب وكنت استفسرت عن عدم وجود السودان ضمن قائمة الدول فى البنك الالكترونى كيف احل هذه المشكلة,
لقد ارسلت لك email وهذه مشاركتى الثالثة , انا منتظر الرد,
لك شكرى وتقديرى
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 8:34 am

عماد محجوب كتب:
السلام عليكم ورحمة الله:
حتى الان لم اتشرف بردك على انا العضو عماد محجوب وكنت استفسرت عن عدم وجود السودان ضمن قائمة الدول فى البنك الالكترونى كيف احل هذه المشكلة,
لقد ارسلت لك email وهذه مشاركتى الثالثة , انا منتظر الرد,
لك شكرى وتقديرى

الأخ عماد محجوب آسف جدا لتأخري في الرد كلا من لا يسهو
من لم يجد دولته في البنك كالسودان أو سوريا أو العراق يختار أي دولة أخرى المهم تكون عربية و عند السحب من البنك يوجد ثلاثة طرق أما السحب بشيك يصل إليك في العنوان اللي بتكتبه عند السحب أو بحوالة بريدية أو عن طريق فيزا بالدولار والخيارات دي كلها حتلاقيها عالموقع ولا يوجد أي مشكلة في اختيار أي دولة أخرى
عماد محجوب

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 1:33 pm

شكراااا,,,,,,,,,,
amina

مُساهمةموضوع: كيف ممكن أتصرف   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 1:58 pm

السلام عليكم
أنا مهتمة جدا بالموضوع وأرجو مساعدتك
أنا تسجلت بإحدى الشركات وحاولت أشوف إعلان ضغطت قالوا لي أني
بحاجة لشراء النقرات قبل إضافة إعلان
كيف ممكن أتصرف
وأنا ما عندي رصيد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 2:11 pm

amina كتب:
السلام عليكم
أنا مهتمة جدا بالموضوع وأرجو مساعدتك
أنا تسجلت بإحدى الشركات وحاولت أشوف إعلان ضغطت قالوا لي أني
بحاجة لشراء النقرات قبل إضافة إعلان
كيف ممكن أتصرف
وأنا ما عندي رصيد

وعليكم السلام
أكيد انت ضغطتي على حاجة تانية ممكن تقوليلي اسم الشركة اللي سجلتي فيها و ايه الكلمة اللي ضغطتي عليها عشان اقدر اقولك بالضبط تعملي ايه
وعموما لما تدخلي على شركة أول حاجة بتضغطي عليها بعد تسجيل الدخول view ads وفي بعض الشركات كلمة ads ثم تبدأي بالضغط على الاعلانات الموجودة
amina

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 2:20 pm

شكرا لك على الإجابة
أناضغطت علا view ads الإعلانات ما اتفتحت
amina

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 2:38 pm

شكرا لك ما تشغل بالك الآن فهمت
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 8:28 pm

يا اخي اللي انا فهمتوا من كلامك اني لن اقوم بدعوة احد حتي اتم ثلاثين يوم او احصل علي الريفيرال ايه راي حضرتك
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 9:38 pm

You need to view at least 4 more advertisements to earn clicks from your referrals tomorrow. يا ريت بعد ما تجاوبني علي الشؤال السابق توضحلي ايه معني الرساله دي متنساش السؤال السابق و توضيح الرساله المذكورة و شكرا انا عارف اني تاعبك معي جدا لكن معلش يا اخي لاني و اخد الموضوع بجد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 10:16 pm

hammam26 كتب:
يا اخي اللي انا فهمتوا من كلامك اني لن اقوم بدعوة احد حتي اتم ثلاثين يوم او احصل علي الريفيرال ايه راي حضرتك
نعم تمام دا بخصوص أول موقعين بس بعد 30 يوم وتكون ضغطت ما لا يقل عن 100 اعلان لكن الباقيين عادي
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 10:20 pm

hammam26 كتب:
You need to view at least 4 more advertisements to earn clicks from your referrals tomorrow. يا ريت بعد ما تجاوبني علي الشؤال السابق توضحلي ايه معني الرساله دي متنساش السؤال السابق و توضيح الرساله المذكورة و شكرا انا عارف اني تاعبك معي جدا لكن معلش يا اخي لاني و اخد الموضوع بجد
معنى الرسالة انه عشان تكسب من المشتركين عن طريقك لازم تضغط كل يوم اربع اعلانات في الشركة عشان تقدر تكسب من اللي مسجلين عن طريقك يعني انت لو النهاردة الخميس ضغطت اربع اعلانات في الشركة اللي الريفيرال حيضغطوا يوم الجمعة حيتحسبلك طب لو مضغطش عالاعلانات يوم الخميس اللي الريفيرال حيعمله يوم الجمعة حيتحسبلك يعني لازم تضغط عالاعلانات يوميا
sweetenany

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 2 Empty2011-06-23, 10:47 pm

السلام عليكم اخي الكريم لقد اشتركت في موضوعك كيف تربح من الانترنت وفعلا دخلت بقالي 3 ايام بس المشكله اني مش عارفه اعرف الناس بالموضوع انا دخلت في كل الشركات ومتبعاها يوميا بس اقدر اخد موضوعك
ده بعد اذنك بشرحك ده واوزعه علي المنتديات وشكرا لك

الموضوع الثاني موضوع العمل من المنزل انا اشتركت ودعيت اصحابي يساعدوني لكنهم سيشتركون فقط دون العمل ده حياثر عليا في حاجه ولا عادي واكون كسبت اني انا حشتغل ارجو الافاده لان انا فعلا محتاجه موضوع العمل من المنزل ده وكنت بدور علي اي حاجه اعملها بس مكنتش عارفه اعمل ايه وجزاك الله عنا كل الخير

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%
صفحة 2 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 11 ... 20  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الربح من الانترنت حقيقة ومن دون ما تدفع شيئ
» الربح من الانترنت عن طريق الموقع الشهير MPA - mypayingads