شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
نورت ونورتي المنتدى خدوا راحتكم المنتدى منتداكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عبدالسلام محمد علي حسين لتبادل الخبرات الثقافية والدينية والعلمية والتعليمية

الرئيسيةالتسجيلالبوابةأحدث الصوردخول
شبكة ومنتديات عبدالسلام محمد ترحب بجميع السادة الأعضاء والزوار الكرام

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%

dina al alfy
garaa
omnia
okryz
ash4546
Mady
harraki zaki
salah eddine
hassan
ض.ض.ض
mdfd1980
magynour
ام نور الصباح
yasserfares
عبدالناصر 2012
bashar87
احمد
joodicat
الناشر
اروى عماد
kayedabukalaf
abuwoody
malk ouafi
wasef
Abeer Afifi
يونس عبد الله محمد
ahmed ezzat
سالم
abdallh
kasem
masker overdose
mhshata90
xniazi
sami_thallaj
اكس مان
ayman
hamza
ولاء محمود
msamuel
fatima
newwhisper
absso11
rofa_ms
رضا داود
Abdullahss
طه محمد
myasseen
ahmed_whale
أبو الطيب
وسام
titoo
salah
وميض محمد تقي
زمرده
peter nabil
نذيرأحمد
هانى أبو السعود
hazem
mms_80
الهاشمي
egalaxy2
sweetenany
amina
loststart
ashrafsmara
docteurweb
سعيدعمر
hammam26
عماد محجوب
majedmmsk
moutaznatcha
نور المسأ
Admin
77 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 1:41 pm

hammam26 كتب:
السلام عليكم انا كنت عاوز اسال بخصوص شركه on bux عندي جميع الريفيرال فيها مفهوش و لا ضغطه واحده / الريفيرال المباشر و المستاجر انا مش عارف ايه السبب مع اني بشوف الاعلانات يوميا و مش معقول يكون كل الريفيرال اللي عندي مش شغال لان مفيش و لا ضغطه واحده من يوم ما بيسجل الريفيرال الي الان
ارجو الرد حيث انني لم احصل علي اي ضغطه من اي ريفيرال نهائي مع ني مستاجر 3 و عندي خمسه مباشرين

بالنسبة للريفيرال عادي ممكن يكونوا مسجلين لكنهم لم يتابعوا او ان حساباتهم اغلقت وفتحوا حسابات تانية
أما بخصوص الريفيرال المؤجر من الشركة فأنا لم أجربه ولكن حسب معلوماتي يمكنك استبداله في حالة عدم عمله ومراسلة أدمن الشركة
https://adam.forumegypt.net
وسام
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 2:06 pm

كل ما ابتحذف اسم شركة لازم ارجع للموضوع الاصلي ،،، كيف يعني المفروض انو رسالة من حضرتك لجميع الاعضاء انو تم حذف الشركه الفلانيه عشان ما نضيع وقت واحنا مش عارفين انها محذوفه ،،، على كل حال شكرا لجهودك وطولة صبرك على الاعضاء Smile
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 2:13 pm

وسام كتب:
كل ما ابتحذف اسم شركة لازم ارجع للموضوع الاصلي ،،، كيف يعني المفروض انو رسالة من حضرتك لجميع الاعضاء انو تم حذف الشركه الفلانيه عشان ما نضيع وقت واحنا مش عارفين انها محذوفه ،،، على كل حال شكرا لجهودك وطولة صبرك على الاعضاء Smile

أخي الكريم
حذفي لأي شركة ليس معناه أن الشركة نصابة ولكني فضلت التأكد من كل شركة بنفسي أولا حتى نضمن مصداقية الشركات الموجودة في المنتدى ولذا قررت وضع الشركات التي استلمت منها بالفعل ولكم حرية القرار
وشكرا على تعاونك

مدير المنتدى
عبدالسلام محمد
Abeer Afifi
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 6:06 pm

أخى الكريم / عبد السلام
معنى ذلك أن الشركة التى أسجل فيها لأى شخص من جهازه لا يصح انى افتح حسابى عليها حتى اشاهد اعلانتها من على نفس الجهاز الخاص بهذا الشخص

مع احترامى لجهدك
malk ouafi

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 7:24 pm

السلام عليكم الاخ مشكور على المعلومات القييمة لكن لدي استفسار حول اذا كان من الضروري زيارة تلك الشركات يوميا وما الذي يحدث اذا لم اقم بالزيارة يوميا لتلك الشركات هل افقد رصيدي او ماذا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 11:34 pm

Abeer Afifi كتب:
أخى الكريم / عبد السلام
معنى ذلك أن الشركة التى أسجل فيها لأى شخص من جهازه لا يصح انى افتح حسابى عليها حتى اشاهد اعلانتها من على نفس الجهاز الخاص بهذا الشخص

مع احترامى لجهدك
تمام زي ما قلتي لأن الشركة في الحالة دي بتعتبر الشخص غشاش
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 11:39 pm

malk ouafi كتب:
السلام عليكم الاخ مشكور على المعلومات القييمة لكن لدي استفسار حول اذا كان من الضروري زيارة تلك الشركات يوميا وما الذي يحدث اذا لم اقم بالزيارة يوميا لتلك الشركات هل افقد رصيدي او ماذا

وعليكم السلام
بخصوص زيادة الشركات يوميا خدها مني نصيحة وزي ما بيقولوا اسأل مجرب
لو الشركات زادت يوميا حتتشجع وتنشغل جدا أول شهر وبعد كدة حماسك كله حيضيع لأنك بتشتغل طول النهار لكن المكسب ضعيف دا غير الشركات النصابة اللي جهدك فيها حيضيع كله لكن المكسب الجيد لما تكون الشركات قليلة والمكسب مرضي على الاقل متملش من الشغل وفي نفس الوقت استمرارك في تقدم يبقى أفضل طريقة للكسب انك تخللي ناس تشترك عن طريقك وصدقني حتروح وحتيجي وحترجع لكلامي دي نصيحتي لكل الأعضاء
abuwoody

مُساهمةموضوع: الاعلان في المواقع الأجنبية   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-23, 11:54 pm

عزيزي الأستاذ محمد
ربما هذه اول مشاركة لي واسأل الله ان يعيننا وجميع الأخوة والأخوات وبالتوفيق
سؤالي يا استاذي ، هل لديك برنامج او خطة معينة فيما يخص الدعاية لكسب مزيد من الريفيرال وتكون باللغة الانجليزية ، لأننا جميعا نرى ان الاهتمام بالمواقع الأجنبية فيما يخص هذا البزنس افضل بكثير جدا من المواقع العربية وللسف كما تفضلت انت سابقا ، ليست هناك اي مقارنة.
أرجو شاكرا ردكم ودمتم بود
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 1:20 am

abuwoody كتب:
عزيزي الأستاذ محمد
ربما هذه اول مشاركة لي واسأل الله ان يعيننا وجميع الأخوة والأخوات وبالتوفيق
سؤالي يا استاذي ، هل لديك برنامج او خطة معينة فيما يخص الدعاية لكسب مزيد من الريفيرال وتكون باللغة الانجليزية ، لأننا جميعا نرى ان الاهتمام بالمواقع الأجنبية فيما يخص هذا البزنس افضل بكثير جدا من المواقع العربية وللسف كما تفضلت انت سابقا ، ليست هناك اي مقارنة.
أرجو شاكرا ردكم ودمتم بود
أهلا بك وبمشاركتك معنا
أولا أرحب بأفكارك الجديدة
أما بخصوص فكرة الخطة لكسب ريفيرال أجنبي فالأمر في غاية البساطة كل ما هنالك ترجمة الموضوع وجذب الزوار إليه بنفس الطريقة التى وصلت بها للمنتدى وبدل مكتوب باللغة العربية ننشر في مكتوب باللغة الانجليزية بالاضافة إلى مواقع أخرى كثيرة كتويتر والفيس بوك والمنتديات الاجنبية والاعلان في نفس شركات الاعلان ولكن اعتقد أننا نقوم بتصدير ما يقومون هم بتصنيعه لذا أعتقد توعية الشباب العربي بمثل تلك الفرص هو ما يستحق اهتمامنا
وشكرا لك وفي انتظار المزيد من تلك الأفكار الجميلة

عبدالسلام محمد
loststart
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 4:13 am

شكرا على مجهودك الرائع ده يا ادمن
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: شركة moneybux    كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 8:38 am

السلام عليكم

انا مش عارفه اشترك فى شركة moneybux لان كل ما بضغط على complete registration مش بيعمل حاجة؟
ايه الحل؟
شكرا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 10:36 am

ولاء محمود كتب:
السلام عليكم

انا مش عارفه اشترك فى شركة moneybux لان كل ما بضغط على complete registration مش بيعمل حاجة؟
ايه الحل؟
شكرا

وعليكم السلام
تأكدي من كتابة الحروف الانجليزية جيدا والخاصة بخانة verication
ومن وضع علامة صح أما i have read and agree
وعموما في حالة عدم إكمال التسجيل الأفضل كلميني عالياهو لحل الموضوع بسرعة
وشكرا
abuwoody

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 1:01 pm

السلام عليكم ادمن
وفق خبرتك ، هل التركيز على عدد محدود من الشركات (مثلا من 3-5) شركات افضل من التوسع للتسجيل في شركات أخرى ، لأنه بصراحة تشتت افكارنا ، كل شوية ونشوف اعلانات شركات جديدة تعلن مزايا افضل ،
مع خالص الشكر
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 1:21 pm

abuwoody كتب:
السلام عليكم ادمن
وفق خبرتك ، هل التركيز على عدد محدود من الشركات (مثلا من 3-5) شركات افضل من التوسع للتسجيل في شركات أخرى ، لأنه بصراحة تشتت افكارنا ، كل شوية ونشوف اعلانات شركات جديدة تعلن مزايا افضل ،
مع خالص الشكر

وعليكم السلام

الأفضل طبعا حوالي 5 شركات فقط حتقدر تتابعهم كويس ومتشغلش وقتك كله وتحاول بس تزود الريفيرال ولما تتمكن من الشركات وربحك يزيد ترقي عضويتك عشان أرباحك تكتر وأوعدك في الحالة دي حيكون عندك دخل كويس
و شكرا
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: شركة moneybux   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 1:24 pm

طب ممكن حضرتك تعملنا شرح لشركة moneybux؟

شكرا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-24, 7:53 pm

ولاء محمود كتب:

طب ممكن حضرتك تعملنا شرح لشركة moneybux؟

شكرا
خلال 24 ساعة إن شاء الله هعملكم شرح للشركة
Abeer Afifi
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-25, 3:19 pm

أخى الكريم ادمن
أولا :
بما أنك لك الفضل في توسيع أفاقنا وإن شاء الله ربنا يرزقنا بالحلال بتوجيهاتك فأنا أريدك ان ترى هذا الموقع فقد عثرت عليه بالصدفة وطبعا بمساعدة الترجمة من جوجل ولكنى أرغب فى النصيحة من حضرتك
ملحوظة طبعا لك حرية ابقاء الرابط من عدمه انا ارجو النصيحة فقط واذا كان موفق ان شاء الله لك ان تعرضه او لا

ثانيا: هل هذه هى الشركات ( nebux - onbux - hasbux - clicksia - eebux)
التى نتعامل معها أم بها اخطاء

أولا أي موقع يعرض آلاف الدولارات لا تصدقيه و بخصوص الربح الصادق من الانترنت يرتبط بشركات قليلة جدا وهي المستمرة في الدفع وهذه الشركات حتى الآن والتي دفعت لي شخصيا 5 شركات من أصل مئات الشركات لذا قمت بحذف كل الشركات وأبقيت فقط على التي دفعت بالفعل وهي المعروضة حاليا في المنتدى
ثانيا أنا أوقفت التعامل مع كل الشركات وحاليا نتعامل مع الشركات التالية فقط لذا أي شركة أخرى لكم حرية الاختيار في التعامل معها والشركات الصادقة في الدفع حتى الآن
1- neobux
2- onbux
3- clicksia
4-moneybux
5-clicksens
Abeer Afifi
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-25, 3:37 pm

حاجة اخيرا يا أدمن فى شركة neobux
هو ده اللينك اللى المفرض االأصدقاء يدخلوا به ليشتركوا عن طريق وكدة دة يبقى ريفر أرجو الأفادة مع احترامى لوقتك ومجهوداتك
http://www.neobux.com/?rh=41626565724166696669

واذا كان صحيح ممكن يتم عرضه حتى أطمئن انه ممكن يتم دعوة أحد عن طريقى لأنى عندما حاولت فى شركة أخرى زى Teabux قفل حسابى ومش عارفة اعمل اية بخطأ غير مقصود بالأمانة كنت عملت حساب لصديقة ولما اغلقت وحبيت اوريها (في نفس جهازها )كيف اشاهد الأعلانات عن طريق حسابى ولتشاهد الربح قفل الحساب وتعطل

hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-25, 9:38 pm

يا ادمن ارجو الافاده في موضوع شركه onbux لاني مش باستفيد من الريفيرال نهائي حتي الان و اكيد في حاجه غلط عندي بس مش عارف ايه هي يا ريت لو تعرف توصل لحاجه تقولي و شكرا
Abeer Afifi
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-25, 10:12 pm

أشكرك Admin الله لا يحرمنا من توجيهاتك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-26, 1:28 am

Abeer Afifi كتب:
حاجة اخيرا يا أدمن فى شركة neobux
هو ده اللينك اللى المفرض االأصدقاء يدخلوا به ليشتركوا عن طريق وكدة دة يبقى ريفر أرجو الأفادة مع احترامى لوقتك ومجهوداتك
http://www.neobux.com/?rh=41626565724166696669

واذا كان صحيح ممكن يتم عرضه حتى أطمئن انه ممكن يتم دعوة أحد عن طريقى لأنى عندما حاولت فى شركة أخرى زى Teabux قفل حسابى ومش عارفة اعمل اية بخطأ غير مقصود بالأمانة كنت عملت حساب لصديقة ولما اغلقت وحبيت اوريها (في نفس جهازها )كيف اشاهد الأعلانات عن طريق حسابى ولتشاهد الربح قفل الحساب وتعطل

اللينك ده خطأ
اللينك الصحيح في شركة نيوبكس بعد ما تدخلي على الشركة اضغطي على اسمك الموجود في أعلى الصفحة
ثم في القائمة اليسار اضغطي على كلمة بنر banners
حيظهرلك مجموعة لينكات وبنرات تختاري أول واحد المكتوب أمامه كلمة لينك وحتلاقي في آخر اللينك اسمك اللي انتي مشتركة بيه
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-26, 10:53 pm

السلام عليكم
سؤالي لك يا اخ عبد السلام محمد في بعض الشركات اشتركنا فيها من خلال المنتدي و تم رفعها من المنتدي اريد ان اعرف و بصوره قاطعه مصير تلك الشركات علي سبيال المثال
hasbux buxrider teabux eebux bux4real

ارجو الافاده اخ عبد السلام في هذا الموضوع لعدم اضاعة الوقت مع هذه الشركات
و شكرا جزيلا علي مجهودك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-27, 1:32 am

hammam26 كتب:
السلام عليكم
سؤالي لك يا اخ عبد السلام محمد في بعض الشركات اشتركنا فيها من خلال المنتدي و تم رفعها من المنتدي اريد ان اعرف و بصوره قاطعه مصير تلك الشركات علي سبيال المثال
hasbux buxrider teabux eebux bux4real

ارجو الافاده اخ عبد السلام في هذا الموضوع لعدم اضاعة الوقت مع هذه الشركات
و شكرا جزيلا علي مجهودك
أنا لما رفعت الشركات من المنتدى كان هدفي إني أتأكد بنفسي من الشركات دي ولكن حتى الآن لا أعرف مصداقيتها وكل ما في الأمر إني قررت أتعامل مع الشركات اللي بتدفع لي بالفعل والنصيحة أنكم لا تضيعوا وقتكم مع شركات ليست موجودة في المنتدى ولكم حرية القرار
ولاء محمود
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: شركة moneybux   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-27, 10:22 am

السلام عليكم

لو سمحت يا ادمن انتا قلت هتعملنا شرح لشركة moneybux بس مش عملتلنا؟

سؤال تانى لو سمحت دلوقتى لو عملت منتدى بس حبيت اغير اسمه بعد كده اعمل ايه؟

شكرا
آسف لتأخري في عمل الشرح ولكن والله لانشغالي فأنا كما قلت سابقا أعمل خارج مصر وليس لدى وقت ألا يوم الجمعة فقط
وبخصوص تغيير اسم المنتدى تستطيعي تغيير الاسم بسهولة من لوحة التحكم
hammam26
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%   كيف تربح من الانترنت حقيقي 100% - صفحة 12 Empty2011-07-28, 12:28 pm

لو سمحت يا ادمن انا عاوز اسال سؤال بحكم خبرتك في التعامل ممع العديد من الشركات ايه مفهوم الترقيه و هل في شركات اذا لم اعمل ترقيه حسابي هيتقفل بعد فتره و لا ايه يا ريت يا اخ عبد السلام تشرح الموضوع ده
و اسف علي الازعاج
وشكرا

كيف تربح من الانترنت حقيقي 100%
صفحة 12 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الربح من الانترنت حقيقة ومن دون ما تدفع شيئ
» الربح من الانترنت عن طريق الموقع الشهير MPA - mypayingads